söndag 11 april 2010

Premiär!

Solen har verkligen tittat fram hos oss i Karlstad idag! Vi har haft en massa premiärer! Vi tog fram studsmattan till barnen, Robin tog fram såpbubblorna, Nellie rotade fram kickboarden, jag hängde ut tvätten och den torkade så fort och vad gott det luktar av kläderna när dom har torkat ute och så grillade vi och gissa om det var gott?! Ja, det var såååå gott! Så visst har vi haft en hel del premiärer!

Jag är såååå glad för mycket nu, men speciellt glad är jag för min dotter som ska få åka på ridläger ut till stallet i sommar. Jag hade en flickdröm när jag var liten att få ha egen häst och få åka på ridläger, men det fick inte jag för det kostade alldeles för mycket och det jag jag verkligen förstå för det är ju inte gratis. Och man ska ju inte tro att kanske barnen har samma dröm som en annan, men Nellie har tjatat och frågat om att få åka på ridläger och det ska hon absolut få och dessutom ha sin alldeles egna häst med, det är väl en riktig flickdröm för alla hästtokiga tjejer.

Nu väntar en lång arbetsvecka, men efter en sån här dunderhelg blir det inga problem att orka med nu när man har samlat en massa positiv energi :)

Ha det sååå gott mina kära vänner!

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Tack söta för vänlig kommentar...å Din fråga om Stinis dräktighet då...jag hoppas verkligen!
    /KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej Linda,
    Vilken fin vovve du har!
    Jag heter Camilla och har också en Cavalier från Zolohouse. Han heter Felix och är 9 månader. Du kan kika in på min blogg för att se bilder om du vill.
    http://cavalierenfelix.blogspot.com/

    Ha det bra
    Camilla

    SvaraRadera