lördag 10 april 2010

En stolt mamma!














Jag och min dotter "tränar" lite tillsammans när det gäller Oden (våran häst) så hon ska känna sig trygg i stallet och med honom. Hon är väldigt duktig från att ha varit livrädd för hästar till hästtokig och så har hon utvecklas så otroligt mycket både i stallet och som person.

Idag när vi var ute i stallet så lånade jag en häst och så hade Nellie Oden och jag fanns där, men ville att hon skulle fixa det mesta själv och hon gjorde allt och sadlade och tränsade honom och var superduktig när vi var ute i skogen. Hon har inte börjar rida ut helt själv för vill som sagt att hon ska känna sig säker den dagen hon ger sig ut på en liten tripp själv. Men visst blir man en stolt mamma när ens barn gör framsteg och vill själva ta tag i saker som dom tycker är lite läskigt?! Ja, jag är sååå stolt i alla fall.

I morron ska vi ta oss en liten tur till så hoppas på lite varmare väder.

Ikväll blir det hemmagjord pizza och en stor kall öl!

Kram Linda

1 kommentar:

  1. ååååååååå,vad rart av dig.
    I LOVE YOU 4-EVER

    SvaraRadera