lördag 17 april 2010

Läxdax!

Min dotter Nellie tänkte hon skulle lägga sig och göra sin läxa i våran studsmatta nu när det är sååå fint väder ute, men...


















...lilla Iza ville ju också vara med och då blev det gossning
och fotografering istället.
















Åhh, sååå gott det är att bara pussa och kramas.
















Min fina lilla Iza!













Nu gör vi ett nytt försök med läxorna!

















Iza accepterar att dom måste göras och lägger sig brevid och ser ut att njuta!


Cavalieren är ju verkligen sååå underbar, vill vara med sin familj och får dom det så är dom mer än nöjda!


Ha en fortsatt bra helg!


Må så gott tills vi hörs igen!


Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Tack Linda för kommentaren i min blogg, den värmde.
    Du har i din blogg verkligen fått till vackra bilder på samspelet mellan hund och barn.

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag håller med dig. Cavalieren vill verkligen vara med överallt och det är sååå mysigt :-)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!
    Tack för titten hos mig och Grattiset,lika kul var det att kika runt här med härliga bilder=)
    Lycka till med din planerade kull=)

    //soliga hälsningar Ingela

    SvaraRadera