tisdag 20 april 2010

Tänk vilken tur jag har!

Jag har en dröm och det är att få föda upp en fin kull valpar från min fina Iza och kanske köpa in en tik med goda och sunda linjer, men det är ju inte bara att para eller bara att köpa utan det måste ju såklart vara bra och man kan inte göra mer än att leta upp fina hundar och granska stamtavlor, matcha hundar, linjer, avkommor osv. Alla vill vi ju få fram fina hundar som vi är stolta över, men ibland tvivlar man lite på sig själv och då är det fantastiskt att man har kunnit folk brevid sig som man kan rådgöra med och det ska ni veta är guld värt! All heder till er att ni finns!

Man kan aldrig få för mycket råd eller lära sig mer för alla behöver läras hela tiden och det är väl tur annars hade det ju inte varit nån match...ingen som har sagt att allt ska vara lätt heller.


Jag har mina ideér och planer...fortsättningen följer.

Måste också gratulera Maj-Britt och Göran (Zolohouse) som vann med sin otroliga häst igår på travet med Spinnaker! Grattis!
















Må så gott tills vi hörs igen!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar