tisdag 6 april 2010











Påsken var bra & mysig med nära & kära...snön smälter & man bara väntar tills den riktiga våren kommer. Bilden här ovan tog jag på vår framsida i rabatten & blommorna har verkligen kämpat upp ur all snö & var bara tvungen att ta kort på dom för det är verkligen ett vårtecken.

Jag kom faktiskt på att blommorna påminner lite om mig själv...har också grävt ner mig med allt som hundar och avel heter, men har tagit en liten paus och tänkt på för och nackdelar. Nu har även jag kämpat mig upp och ska ta tag i detta igen och det känns helt underbart för det är nåt som jag vill göra & har ändå ägnat flera flera år till detta och då kan man inte bara kasta bort allt. Det finns med och motgångar i allt och det är väl det som man lär sig av för hur skulle det se ut om allt gick som man själv ville...då hade man säkert inte varit nöjd ändå.

Barnen har påsklov och jag är ledig med dom tills på fredag så ska försöka att njuta av ledigheten tillsammans med dom och våra underbara djur.

Ha det sååå gott!

Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Fin ny blogg Linda! Såå roligt att Du är "med" igen! Nu lägger jag till Din sida på min blogglista!
    /KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej Linda,
    Det var länge sen sist...men kul att du är tillbaka.
    Fredagsmyyys till dig och familjen,
    Kram Annika.

    SvaraRadera