tisdag 29 juni 2010

Sommar & sol!

Härligt det är nu när sommar äntligen är här! Jag verkligen njuter av detta väder när man kan vara ute på sena kvällspromenader och sitta uppe och grilla och ta ett glas vin...då känner man att livet är väldigt bra! Men på ett sätt längtar jag till hösten då Iza kommer att löpa och då blir det en paning med en sååå vacker hane och jag tror verkligen på den kombinationen...ja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Nu har vi bara lilla Iza och visst kan det vara skönt att bara ha en att lägga all sin tid på, men jag saknar att i alla fall ha två cavalirer och tror nog Iza saknar Troja en hel del för även om Troja ibland kunde tycka att Iza är "pain in the ass" så hade dom ju varandra. Har försökt att kolla vad som finns på "hundmarknaden", men har liksom inte funnit det jag vill ha in i min nystartade kennel. Men säger igen: Den som väntar på något gott vänar aldrig för länge.

Nu väntar 3 veckor till att jobba sen har jag lite semester och det ska bli skönt.

Ha det sååå gott tills vi hörs igen!

Soliga kramar Linda & Iza


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar