onsdag 12 maj 2010

2 veckor för tidigt!

Min Iza brukar vara som en klocka när det gäller löpen och denna gången skulle hon börja löpa i slutet på maj och då är vi på semester så då bestämde jag mig för att vänta med att para henne och para henne nästa löp, men så sätter hon igång 2 veckor för tidigt! Jag slänger mig på telefonen och gapar i telefonen till min man att IZA LÖPER!! Men Johan som är lite mer cool tycker vi kan prata om detta ikväll...men efter lite funderingar så avvaktar jag ändå tills nästa löp för allt är ju inte riktigt klart med hane, men jag tror till 98% att jag har hittat en fin hane som skulle passa min Iza...men som sagt så vill jag vara säker...och så vill jag vara hemma när min tik kommer hem...men ser såklart framemot nästa löp med stor spänning!















Nu har jag äntligen kommit på ett bra namn på min blivande kennel så nu är förslaget inskickat...synd bara att det tar sååå lång tid innan man får svar...men nu får jag väl lära mig att vänta på att saker och ting ska hända och det är inte min bästa sida! Vill helst att allt ska hända NU...men man lär sig av att vänta..tror jag!

Må så gott alla mina hundvänner tills vi hörs igen!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar